zondag 28 juni 2015

Avis aux suiveurs

Beste volgers,

Het bijhouden van deze weblog kost me dagelijks tussen de 1 en 2 uur. Ik doe dat met veel genoegen en zie op de servicekant ook dat hij veel gelezen wordt, tussen de 200 en 300 pageviews per dag.
Het aantal reacties is echter vrij miniem. Ik begrijp dat je voor het direct reageren een google account nodig hebt en dat is niet iedereen gegeven.

Met een reactie op info@brouwervanteksten.com ben ik ook altijd blij.

Hartelijke groet uit Mechelen waar het nu kermis is.






4 opmerkingen:

  1. Zoals al eerder gezegd, het is een vast gegeven geworden om je blog 's morgens meteen te lezen. Het is heel leuk om je te kunnen volgen!
    Mijn echtgenoot heeft je boek uitgelezen en is (weer) enthousiast om zelf ook de tocht te gaan doen.
    Fijn dat het met de rug wat beter gaat.

    Abrazo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een google-account wilde ik niet, daarom via een omslachtige procedure aangemeld bij live-journal. Nou ja, altijd minder omslachtig dan jouw enorme voettocht, maar ik was er wel twee ochtenden mee bezig. Misschien hebben andere volgers daar ook problemen mee (gehad) en verklaart dat de beperkte respons tot nu toe. Het ligt vast niet aan je teksten en foto's!
    Hartelijke groeten,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. André,
    Spijtig dat we elkaar niet kunnen ontmoeten hebben te Mechelen.
    Ik keek er wel naar uit.
    Ik blijf je volgen tot 5 september (dat is nog ver weg) dan vertrek ik zelf richting Santiago.
    Ik wens je in ieder geval een 'BUEN CAMINO!' en geniet met volle teugen.
    Luc

    BeantwoordenVerwijderen