dinsdag 6 oktober 2015

Gezellige terugkommiddag in Utrecht


Er voor

De grote belangstelling voor mijn avonturen op mijn weblog heeft me erg verrast. Dagelijks waren er 250 tot 300 volgers van wie de meeste tot het eind toe gebleven zijn. Ook de grote hoeveelheid persoonlijke mailtjes vond ik bijzonder. Sommige mensen kende ik van tevoren helemaal niet. Veel mailtjes waren ook erg persoonlijk en soms ontroerend.
Ik weet  niet of ik zonder al die publieke belangstelling deze pelgrimage tot het eind toe volbracht zou hebben.
Daarom wil ik graag iets terug doen en organiseer ik een gezellige terugkommiddag

Gewijzigde locatie en tijden

Zondagmiddag 22 november van 15.00 - 18.00 uur in Pastoraal Centrum Salvatorparochie, Rozenstraat 2, Utrecht

Ik houd een praatje met lichtbeelden - ook wel lezing genoemd - over mijn reis van ongeveer een uur waarbij u me overigens mag interrumperen.
Daarnaast is er gelegenheid met mij - en onderling met andere volgers - van gedachten te wisselen
Dit alles in een inspirerende pelgrimsomgeving: Het Huis van Sint Jacob in de Janskerk te Utrecht.

Daarnaast zijn er tapas met verantwoorde Franse en Spaanse wijnen en uiteraard voor de liefhebbers: het kaasplankje.

Programma
14.00 uur  Inloop met koffie en/of thee (met koekje)
14.30 uur lezing door André
15.30 nazit met tapas en wijn (en voor de geheelonthouders iets fris)
17.00 sluiting

Kosten
Er wordt geen entree voor deze middag geheven, maar er staat een doos waarin u uw donativo kunt deponeren, maar dat is geen verplichting.

Aanmelden
Ik kan van tevoren moeilijk inschatten hoeveel mensen er zullen komen, maar het maximale aantal bezoekers is 50. Ten eerste kan het Huis van Sint Jacob niet meer aan en ten tweede wil ik het graag persoonlijk en intiem houden. De ervaring leert dat dit bij 40 a 50 nog mogelijk is. Als de 50 bereikt is, sluit de inschrijving.
Als u wilt komen, dan graag een e-mail aan info@brouwervanteksten.com

Dank, dank dank
Mijn dank gaat uit naar het bestuur van het Nederlands Genootschap van Sint Jacob dat de ruimte ter beschikking stelt en Bas en Sonja Brouwer die zoals gewoonlijk garant staan voor een perfecte organisatie van een evenement.

Buenvenido
Ik zie er naar uit u persoonlijk te ontmoeten.

André Brouwer
Santiago de Compostela, 6 oktober 2015



Er na


Een gezellig middag met lezing? Daar komt toch geen hond op af?




4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook graag bij, zo mogelijk met Cécile (op de naamdag van Sinte Cecilia).

    Jos E.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou er ook graag bij willen zijn André (als het kan met mijn man). Gr. Elly K.

    BeantwoordenVerwijderen