dinsdag 22 september 2015

Hoogtepunt

 Campiello - Berducedo 26 km

Blog in bewerking

Je moet wat hoger, je zit te laag
je moet wat hoger, doe niet zo traag
je moet wat hoger, zou gaat ie goed
zo gaat ie zo die wezen moet

De Slijpers

Tja, de muziekkeus wordt wat ordinair, maar dit lied zat vandaag steeds in mijn hoofd. Elke keer dat je dacht dat je er was ging het weer verder omhoog.

Vandaag een mooie tocht door de bergen gemaakt (en niet ziek geworden Jaap).
Mooi maar zwaar., dus eerst maar eten.

En als je de bar ziet waar de wifi is....
Toen ik om de bar binnenkwam en de rode lampen zag en ik op de rug keek van een blonde dame dacht ik eerst dat ik in een ander soort gelegenheid was terechtgekomen. Maar die blonde dame bleek Petra te zijn.
"Wat dacht u? Eindelijk het juiste soort bar gevonden?"

Bar met (beperkte) wifi, En ik logeer er ook nog
Maar eerst het vertrek. Volgens Herminia zou de bar om 7 uur vanochtend open gaan voor ontbijt, dus toen ik om kwart over zeven op straat liep, was ik precies op tijd. Herminia kwam gapend uit haar huis aan de overkant sloffen tot ongenoegen van de pelgrims die al een kwartier buiten op het muurtje zate te wachten.

Belsismoment

Het is eenzaam aan de top





1 opmerking: